Jornada simulacre d’entrevistes de treball

El passat dimecres 29 de març el departament de FOL de l’institut Vall d’Hebron junt amb l’institut La Guineueta va tenir lloc una jornada de simulacre d’entrevistes de treball amb dos grups d’alumnes en el centre.  Els nostres alumnes feien d’entrevistadors i observadors i els alumnes de l’institut la Guineueta d’aspirants a una oferta real de feina. Anaven preparats de la manera adequada per a aquest tipus de situacions i tot es va desenvolupar sota l’atenta mirada d’uns alumnes observadors que anotaven el procés. En el temps que els grups anaven passant es realitzaren unes xerrades sobre el món del treball actual i es van posar un parell de vídeos motivadors relacionats amb el tema.

Finalment després d’una posada en comú es van anunciar els alumnes que havien estat seleccionats pels llocs de treball vacants i es va fer l’entrega dels diplomes de participació.

Realment va ser una jornada molt interessant i motivadora tant pels alumnes com pel professorat que va participar.

Dept FOL