Jornada de Portes Obertes, 2018

Els dies 18 i 25 d’Abril es varen celebrar les jornades de portes obertes als diferents Cicles Formatius de l’Institut Vall d’Hebron.
Aquestes jornades varen ser gestionades i coordinades pels alumnes de 1r i 2n del Cicle Superior d’Assistència a la Direcció, com un exercici pràctic dins els seus estudis.
Durant els dies previs, aprofitant el marc teòric après a diferents assignatures, els alumnes prepararen les jornades. Així doncs han fet estudis de mercat, coordinació i logística de la mateixa jornada, protocol, i una valoració posterior per poder implementar millores de cara al curs vinent.
Així amb molta feina i il·lusió, es va poder donar la benvinguda al nostre centre a unes 800 persones que ens han visitat i s’han interessat per alguns dels nostres mòduls.