Visita al Park Güell

Els alumnes de 2n ESO van visitar el Park Güell repartits en grups el 13 i 14 de desembre. Ens ho vam passar molt bé, vam fer la visita guiada amb una noia molt amable que ens va explicar moltes coses. Abans havíem treballat el tema a la classe de socials i ens va agradar molt veure tot el que havíem après. El que més ens va agradar va ser el Drac.

Ens va sorprendre que al Park hi ha una escola pública que abans era la casa del senyor Eusebi Güell. Ens vam divertir molt fent les entrevistes als turistes, ens van ajudar molt amb l’anglès i vam riure molt.

El temps lliure és el que més ens va agradar a tots, perquè els professors ens van donar confiança per anar al nostre aire cadascú amb el seu grup a fer les activitats d’anglès, socials, fotos,etc. Estem molt agraïts i ens agradaria tornar-hi.

Teniu més fotografies al Facebook de l’institut.