Vine a la biblioteca!

La Biblioteca-Mediateca de l’Institut Vall d’Hebron, ja està oberta. Et convidem a visitar-la en el teu temps lliure. Servei d’informació i documentació que et pot ser molt útil per enriquir els teus coneixements, i reforçar els teus estudis, tant si estàs cursant ESO, BATXILLERAT, o CICLES FORMATIUS. La nostra Biblioteca està preparada per donar resposta a les necessitats de tots els alumnes. Actualment el fons de la biblioteca és d’uns 15.000 documents aproximadament, en diferents suports:

• Llibres de consulta: Enciclopèdies, diccionaris, atles, guies, etc.
  • Llibres de coneixements: monografies, manuals, etc.
  • Llibres de lectura en català, castellà, anglès i francès.
  • Llibres de ficció: novel·la, poesia i teatre en català i castellà.
  • Una secció independent de literatura juvenil.
  • DVD,…(didàctics, documentals, pel·lícules en diferents idiomes i en VO).
  • Publicacions periòdiques, revistes, (de diferents temàtiques) i fulls informatius.
  • Còmics en quatre idiomes.

També hi tenim ordinadors amb connexió a Internet per a ús dels alumnes (vegeu la normativa de la Biblioteca). L’alumnat i el professorat es podran emportar llibres en préstec, i també DVD el cap de setmana. Pregunteu a la bibliotecària quan hagueu de fer treballs i us adreçarà al lloc més adient per trobar la informació.