Viatge a Girona 3r d’ESO

El passat mes de març, els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Vall d’Hebron vam realitzar un viatge cultural de tres dies per la província de Girona. Estàvem molt il·lusionats perquè aquesta era la primera vegada que es feia i la idea és repetir aquesta proposta a 3r d’ESO cada any.

Es tracta d’un viatge molt complet, tant pels llocs que vam visitar (Besalú, el llac de Banyoles, les ruïnes d’Empúries, l’Estartit, els Aiguamolls de l’Empordà, el Museu Dalí a Figueres i el casc antic de Girona), com per les activitats que hi vam fer (passejades, visites a museus i a conjunts arqueològics, activitats d’esport i aventures…).

Aquest viatge se suma a d’altres que ja realitzem al centre i els complementa, ja que a 1r d’ESO fem unes colònies de cohesió a principi de curs, a 2n d’ESO els alumnes de francès se’n van a França, a 3r d’ESO acabem d’instituir aquest viatge a Girona, a 4t fan un viatge de final de curs al Pirineu i a 1r de Batxillerat en fan un a una ciutat europea. Aprofitem aquest espai també per agrair a l’AMPA l’enorme suport econòmic que ens brinda i que fa possible que en tots aquests viatges hi pugui participar el màxim d’alumnes possible.

En definitiva, amb aquest viatge hem après moltes coses noves i hem descobert llocs que no coneixíem. També hem reforçat vincles entre els companys de les tres classes de tercer i, sobretot, hem fet moltíssimes fotos! Aquí en podeu veure un vídeo-resum!