Tots Sants 2016

Per segon any consecutiu al nostre institut, el passat divendres 28 d’octubre els alumnes de 4t i 1r d’ESO van celebrar Tots Sants amb una marató de contes de terror. Abans del pati els alumnes de 4t d’ESO van ambientar les seves aules per a l’ocasió i a partir de les 11:30h van anar a buscar els de 1r i els van explicar contes de terror clàssics que portaven un mes preparant. Va ser terroríficament divertit! Aquesta setmana, a l’hora de tutoria de 4t, els delegats de 1r d’ESO donaran als alumnes de 4t unes cartolines amb notes d’agraïment per l’esforç i la il·lusió que van posar en la narració de contes. Els nois i noies de 1r estan encantats i ja tenen ganes de ser a 4t per ser ells els encarregats dels contes!

Podeu veure el video en aquest enllaç.

enllac-castanyada-2016