Les colònies de 1r ESO

El dia 12 d’octubre estava molt nerviós perquè l’endemà anàvem de colònies 2 dies. Vam anar i tornar en autocar. El primer dia vam dinar un pic-nic al bosc, llavors el Jorge i jo vam decidir improvisar rap i el professor d’educació física ens va escoltar i uns minuts després altres professors i professores com la Noemí i la Marina ens van dir que vinguéssim i que improviséssim per a ells una altre cop. Es van quedar flipats!!. Sens dubte les millors colònies de l’institut.(Miguel, Jorge…)

Ens van agradar molt les colònies perquè vam fer moltes activitats divertides com el tamborí i jocs de nit, els monitors eren molt divertits. L’activitat més divertida va ser la que vam fer amb una bicicleta patinet que es diu “footbike”, vam fer una passejada pel passeig marítim. (David, Andrea, Kevin, Laura…)

Vam anar al Riuet de Coma-ruga i encara que no ens vam poder banyar perquè plovia a estones i feia una mica de fred, vam fer activitats divertides i vam acabar xops!!. (Valèria, Georgina…)

La nostra experiència és que ens ho vam passar molt bé, ens vam conèixer millor i vam fer nous amics. També vam conèixer millor els professors. Ens vam sentir afortunats, lliures i contents!!. (Hugo, Nadia…)

El menjar era súper deliciós.

Alumnes de 1r ESO.

Trobareu més fotos i el vídeo al Facebook i a l’Instagram de l’insitut.