Graduació 4t ESO 2013-2017

El passat 20 de juny els alumnes de 4t d’ESO van celebrar la seva graduació al teatre de l’institut en companyia de les seves famílies i professors.

La festa va comptar amb uns presentadors de luxe, la Carla i el Vlad, que van conduir l’acte amb molta professionalitat i van fer que tothom gaudís del moment.

Va ser una tarda entranyable en què primerament la directora, Encarna Medina, els va dirigir unes paraules tot desitjant-los sort en el futur. Tot seguit vam fer un repàs de la trajectòria dels nostres alumnes pel centre amb la projecció d’un vídeo recopilatori de fotos de la promoció. Després el Yago i el Jordi ens van explicar que, continuant amb la tradició, de la mà del professor José Antonio Valle van plantar un arbre en representació de les arrels que els lligaran per sempre més a aquest centre i de les branques que a partir d’ara aniran creixent ben amunt obrint-se pas per la vida. A continuació, el coordinador pedagògic Xavi Buson els va dirigir unes paraules i els va projectar un vídeo per reflexionar sobre el pas del temps i la felicitat i sobre el fet de viure el present al màxim, perquè l’endemà encara ha de venir…

Per amenitzar la jornada entre lliurament d’orles i desfilades, vam poder comptar amb dues actuacions. La primera, un numeret muntat pels alumnes de Llatí de 4t i el seu professor, l’Antonio Angulo, que recolzant-se en els valors dels déus de l’antiguitat, van donar molt bons consells als nostres graduats. I la segona, protagonitzada per l’Agus i el Dani, una fusió de música de diversos tipus, cant, rap, ball, saxofon, animació, improvisació…. Impossible de descriure: altes dosis de talent i implicació!

Finalment, els tutors d’ambdues classes els van dedicar unes paraules de comiat tot desitjant-los el millor, però realment el discurs que va tancar l’acte i va emocionar el públic va ser el de l’Adrià, delegat de 4t A, que ens va impressionar a tots amb les seves reflexions i la seva retòrica.

A més de l’orla del grup, els alumnes s’endugueren un detall a mode d’obsequi per part de l’AMPA, qui tot seguit ens va convidar a tots a un pica-pica al bar de l’institut.

Aquí teniu el vídeo de la jornada!