DMAF

DIA MUNDIAL DE L’ACTIVITAT FÍSICA 2018

+ actius cada dia

Com ja va sent costum al nostre centre, aquest any hem tornat a celebrar aquest gran esdeveniment a escala mundial, que pretén sensibilitzar la població sobre la importància que té per al seu benestar aconseguir un nivell d’activitat física saludable.

No hem d’oblidar que, portar un estil de vida actiu pot reduir notablement les malalties associades al sedentarisme, que actualment és el segon factor de risc de mort als països occidentals.

Una vegada més, professorat i alumnat dels cicles formatius de grau mitjà i superior d’activitat física, han treballat plegats per oferir una fantàstica jornada esportiva a tot l’alumnat d’ESO del nostre institut.

Tres intenses hores d’activitats tan diverses com: Jocs, Zumba, Spinning, Gimcana, Cursa cooperativa, Esports col·lectius, Esports adaptats, Fitness, Llançament de vòrtex, Natura, Pilates …

Una rua de cloenda de germanor entre l’alumnat organitzador i el participant va donar pas a la ballada de comiat de l’esdeveniment.

Ja estem esperant el dia 6 d’abril del 2019 per tornar a reunir-nos tots plegats.

Els nostres infants i joves tenen un repte important per a la seva salut: estar més actius i acumular 60’ d’activitat física cada dia.

Departament d’activitats físiques i Esportives