Bases Concursos de Sant Jordi

imatge-enllac

S’apropa Sant Jordi i, com cada any, des de les coordinacions i els diferents departaments hem elaborat les bases dels Jocs Florals i dels diferents concursos de la diada d’enguany, que celebrarem al centre el divendres 21 d’abril.

Aquest any comptem, com és habitual, amb el certamen de literatura en català, castellà i anglès, amb els concursos de còmics en anglès i francès, d’agenda escolar, de fotografia i ara també, com a novetat, de fotografia matemàtica.

Aquí us deixem l’enllaç a les bases de tots els concursos que, d’altra banda, també trobareu penjades en paper als vestíbuls de les dues entrades de l’institut. Per últim, us recordem que hi esteu convocats tots els alumnes del centre (ESO, Batxillerat, FP i CAS), així que animeu-vos a participar-hi!!!!