Dia de l’Educació Física al Carrer

img_9278-e119cEl passat 25 d’abril s’ha celebrat el Dia de l’Educació Física al Carrer (DEFC). Per aquest motiu, els centres educatius de les diverses comunitats autònomes han sortit al carrer per visibiltizar i mostrar a la població què s’està fent i com s’està treballant l’Educació Física en l’actualitat. El nostre centre també ha participat en la iniciativa. En concret, part de l’alumnat de 2n d’ESO amb la professora Txell Monguillot i l’Ariadna García (TIS del centre) han sortit al parc del costat del centre a realitzar una pràctica sobre tabates i treball de força. La valoració de l’alumnat ha estat molt positiva, sortir fora del centre a practicar activitat física saludable ha estat engrescador i una manera diferent d’utilitzar l’espai públic per a la pràctica esportiva.

Per saber més del DEFC podeu consultar la web del Col·legi de Llicenciats en Educació Física i Ciències de l’Activitat Fïsica i l’Esport de Catalunya.

Més imatges al Facebook de l’institut