Gestió adminstrativa d’àmbit jurídic

El CFGM de Gestió adminstrativa, perfil professional d’àmbit jurídic és un cicle de gestió administrativa especialitzat en tots els àmbits de l’administració de justícia. Es forma, doncs, en gestió administrativa per capacitar els alumnes per treballar en despatxos privats d’advocats i altres professions del món del dret i també en l’administració pública de justícia.

És un cicle de dos anys de durada, amb força hores de caràcter pràctic, on els alumnes treballen directament amb el programari de gestió que després es trobaran a les empreses o l’administració. L’horari és de tarda, per possibilitar que al matí es pugui completar la formació treballant en l’àmbit de l’administració de justícia.

Podeu trobar la informació oficial dels continguts del cicle en el web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies de Gestió administrativa d’àmbit jurídic.