Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural

rapelEl cicle de grau mitjà de Conducció d’activitats físicoesportives en el medi natural forma professionals que puguin conduir grups a peu, amb bicicleta o a cavall per la natura.

Aprofitem que estem a la falda de la Serra de Collserola per oferir un cicle eminentment pràctic. De fet, tres de cada cinc dies es surt a la natura: a cavall, amb bicicleta, a peu i també en vela, a la neu…

A banda d’aprofitar la Serra de Collserola, l’alumnat del cicle de Conducció coŀlabora organitzant diferents activitats lúdico-esportives per diferents entitats, com Joc viu, que atén a persones amb disminució psíquica. I organitza activitats pels alumnes de l’ESO del centre, en particular activitats lligades al crèdit de síntesi que clou el cicle. Això permet als alumnes del cicle de Conducció preparar activitats similars a les que haurà de preparar en la seva activitat professional. Es preparen, per exemple, activitats de jocs populars per Sant Jordi i, lligat al crèdit de síntesi, activitats de senderisme i de multiaventura.

És un cicle d’un any de durada, en horari de matí, exigent físicament, ideal per aquelles persones que vulguin treballar en contacte amb la natura. Els alumnes completen la seva formació amb 410 hores de pràctiques en empreses dedicades a activitats de muntanya.

Podeu trobar la informació oficial dels continguts del curs al web del Departament d’Ensenyament.

Veure les Notícies de Conducció d’act. al medi natural.