Nano – Setmana de la Ciència

Per celebrar la Setmana de la Ciència, vam convidar la Dra. Nerea Roher, sotsdirectora de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina de la UAB, a fer una xerrada als alumnes de 2n d’ESO.

La Dra. Roher va exposar quina és la ruta acadèmica d’una investigadora científica i va aconsellar als alumnes que sobretot tinguin un bon nivell d’anglès. També els va explicar quins aparells del laboratori permeten observar la matèria i els éssers vius a una escala de nanòmetres, paràmetres que els alumnes han treballat recentment a Ciències Experimentals. També va comentar breument la seva línia de recerca en nanovacunes. La xerrada va durar una hora i els alumnes van mostrar la seva curiositat fent un gran nombre de preguntes.