Nano – Setmana de la Ciència

Per celebrar la Setmana de la Ciència, vam convidar la Dra. Nerea Roher, sotsdirectora de l’Institut de Biotecnologia i Biomedicina de la UAB, a fer una xerrada als alumnes de 2n d’ESO.  La Dra. Roher va exposar quina és la ruta acadèmica d’una investigadora científica i va aconsellar als alumnes que sobretot tinguin un bon nivell d’anglès. També els va explicar quins aparells del laboratori permeten observar la matèria i els éssers vius a una escala de nanòmetres, paràmetres que els alumnes han treballat recentment a Ciències Experimentals. També va comentar breument la seva línia de recerca en nanovacunes. La xerrada va durar una hora i els alumnes van mostrar la seva curiositat fent un gran nombre de preguntes.

Sortida TEI

El dimarts 31 d’octubre els alumnes de 1r i 3r d’ESO van fer una sortida conjunta a Torrebonica dins del marc del projecte TEI (Tutoria Entre Iguals). Els alumnes de 1r hi van arribar caminant, mentre la majoria dels de 3r ho van fer en bicicleta. Uns dies abans, en una sessió de tutoria, havien conegut qui eren els seus apadrinats i tutors respectivament. Després d’un esmorzar compartit, les parelles TEI, agrupades en equips, van realitzar una gimcana amb diferents jocs. Van passar una estona molt divertida i es van conèixer una mica més.

Llegeix més»

Reunió Projecte INSiTU

Us convoquem a la reunió informativa, el dimecres 22 de novembre a les 18:00h, sobre el projecte INSiTU que els vostres fills i filles estan desenvolupant a 1r d’ESO.

Creiem important explicar-vos en què consisteix aquest projecte i com el treballem. Ho farem a partir d’experiències viscudes a l’aula mitjançant les quals podreu tenir un coneixement més acurat dels aspectes metodològics i objectius del projecte.

En cadascuna de les matèries implicades en el projecte, el professorat incita i guia l’alumnat a construir el seu propi aprenentatge a través del diàleg i l’argumentació, tot cercant la formació integral de la persona.

Us hi esperem.

Reunió Famílies 2n Batxillerat

Benvolgudes famílies de 2n de batxillerat,

Davant la convocatòria de vaga general del dimecres dia 8 de novembre, creiem convenient ajornar la reunió de pares, per garantir el màxim aforament. Així doncs, la reunió tindrà lloc el dimecres 15 de novembre, a les 18:00h.

Esperant la vostra assistència, salutacions cordials!

Reunió Famílies 3r d’ESO

Benvolgudes famílies de 3r d’ESO,

Us recordem que el proper dimecres 25 d’octubre a les 18:00h, a la biblioteca del nostre centre, farem la reunió informativa del curs. Considerem molt important la vostra presència a la reunió pels temes que es tractaran.

Reunió Famílies 4t d’ESO

Benvolgudes famílies de 4t d’ESO,

Us recordem que el proper dimecres 18 d’octubre a les 18:00h, a la biblioteca del nostre centre, farem la reunió informativa del curs. Considerem molt important la vostra presència a la reunió pels temes que es tractaran.

Reunió Famílies 2n d’ESO

Benvolgudes famílies de 2n d’ESO,

Us recordem que el proper dimecres 4 d’octubre a les 18:00h, a la biblioteca del nostre centre, farem la reunió informativa del curs. Considerem molt important la vostra presència a la reunió pels temes que es tractaran.

Restem a la vostra disposició per a qualsevol dubte o aclariment.

Beques ensenyaments postobligatoris no universitaris

Beques convocades pel Ministeri d’Educació, Cultura i Esport per a estudiants que el curs acadèmic 2017-2018 cursen ensenyaments postobligatoris. Podeu trobar tota la informació sobre les beques en aquest document:

Si teniu dubtes o consultes us podeu adreçar a la secretaria del centre.

Reunió Famílies 1r de Batxillerat

Benvolgudes famílies de 1r de Batxillerat (no artístic),

Us recordem que dimecres 27 de setembre a les 18:00h, a la biblioteca del nostre centre, farem la reunió informativa del curs. Considerem molt important la vostra presència a la reunió pels temes que es tractaran.

Reunió Famílies 1r d’ESO

Benvolgudes famílies de 1r d’ESO, volem donar-vos la benvinguda al nostre centre i desitjar-vos un bon curs 2017-2018. Us recordem que aquest proper dimecres dia 20 de setembre a les 18h farem la reunió informativa del curs. En aquesta reunió us parlarem d’aspectes pedagògics i organitzatius del curs (horaris, matèries, agrupaments, sortides, material, etc.). Considerem molt important la vostra presència a la reunió.

Llistat Llibres Curs 2017-2018

Llibres Text 2017-2018

El llistat de llibres de text i de lectura per al curs 2017-2018 ja el teniu a la vostra disposició:

Nivell Llibres de Text Llibres de Lectura
ESO Llibres de lectura d’ESO
Batxillerat Llibres de lectura de batxillerat

Us recordem que podeu comprar els llibres a través del programa de reutilització que facilita l’empresa Iddink per tal de poder aconseguir preus molt més econòmics.