Menjador i transport escolar

Menjador escolar:

Els alumnes que necessitin dinar al centre poden fer ús del servei de menjador escolar o bé portar la carmanyola de casa. El centre disposa de nevera i microones.

Pel que fa al menjador escolar l’empresa que ho gestiona és Alessa. Aquesta s’encarrega del subministrament del menjar i la gestió del personal responsable, la cuinera i les monitores. El menjar es cuina al centre i es serveix amb safates que el propi alumnat recull a la barra.

La gestió dels usuaris i els cobraments es fa a través del Consell comarcal del Pallars Jussà.

Us deixem informació sobre algunes de les condicions del servei:

Forma d’inscripció:

Per tal de formalitzar la inscripció els usuaris del servei de menjador pel curs 2023/24, es demana que retornin omplert i signat el document adjunt al correu electrònic del Consell Comarcal del Pallars Jussà, ccuberes@pallarsjussa.cat

En cas de no poder signar el document, l’enviament per correu electrònic del document servirà com autorització per efectuar el cobrament del rebuts.

Forma de pagament:
  • El cobrament del servei per domiciliació bancària es realitzarà entre el 10 i 15 de cada mes posterior al servei.
  • El cost del menú pels alumnes fixes és de 5,63€ IVA inclòs i alumnes esporàdics 6,20€ IVA inclòs.
  • Els usuaris del menjador escolar que a la vegada son usuaris del servei de transport i els usuaris becats al 100%, no cal que omplin les dades bancàries. (Sí que han d’omplir la resta de dades)
 Incidències relatives al servei de menjador:
  • Absències puntuals: Cal trucar al telèfon de la cuina del centre 620877027
  • Altres incidències: Cal trucar al telèfon del Consell comarcal 973650187

Recordar que les absències puntuals han de ser notificades com a molt tard a les 10h del matí del mateix dia, en cas contrari es cobrarà el servei. Els alumnes becats al 100% i usuaris de transport escolar també tenen l’obligació de notificar-les.

Consulta el menú.

Transport escolar:

El transport escolar està gestionat pel Consell Comarcal del Pallars Jussà.

L’horari de recollida de l’alumnat pel transport escolar és a les 16:30h. Si un alumne usuari vol sortir anticipadament ho ha de comunicar per escrit a l’institut (consergeria) amb l’autorització del pare/mare/tutor/a on s’ha de fer constar dia, hora i motiu.