RESULTATS D'APRENENTATGE

1. Selecciona tècniques de comunicació, relacionant-les amb l’estructura i la imatge corporativa de l’empresa o organització i els fluxos d’informació existents.

2. Transmet informació de forma oral, vinculant-la als usos i costums socioprofessionals habituals en l’empresa i/o organització.

3. Selecciona tècniques de comunicació escrita, relacionant-les amb l’estructura i imatge corporativa de l’empresa o organització i els fluxos d’informació existents.

4. Transmet informació escrita, aplicant les tècniques d'estil a diferents tipus de documents propis de l’empresa i de l'administració pública.

5. Arxiva informació en suport paper i informàtic, reconeixent els criteris d’eficiència i estalvi en els tràmits administratiu.

6. Reconeix necessitats de possibles clients aplicant tècniques de comunicació.

7. Atén consultes, queixes i reclamacions de possibles clients aplicant la normativa vigent en matèria de consum.

8. Potencia la imatge d’empresa reconeixent i aplicant els elements i eines del màrqueting en el seu ampli ventall de possibilitats.

9. Aplica procediments de qualitat en l'atenció al client identificant-ne els estàndards establerts.