RESULTATS D'APRENENTATGE
1. Selecciona tècniques de comunicació, relacionant-les amb l’estructura i la imatge corporativa de l’empresa o organització i els fluxos d’informació existents.
2. Transmet informació de forma oral, vinculant-la als usos i costums socioprofessionals habituals en l’empresa i/o organització.
3. Selecciona tècniques de comunicació escrita, relacionant-les amb l’estructura i imatge corporativa de l’empresa o organització i els fluxos d’informació existents.
4. Transmet informació escrita, aplicant les tècniques d'estil a diferents tipus de documents propis de l’empresa i de l'administració pública.
5. Arxiva informació en suport paper i informàtic, reconeixent els criteris d’eficiència i estalvi en els tràmits administratiu.
6. Reconeix necessitats de possibles clients aplicant tècniques de comunicació.
7. Atén consultes, queixes i reclamacions de possibles clients aplicant la normativa vigent en matèria de consum.
8. Potencia la imatge d’empresa reconeixent i aplicant els elements i eines del màrqueting en el seu ampli ventall de possibilitats.
9. Aplica procediments de qualitat en l'atenció al client identificant-ne els estàndards establerts.
- Professorat editor: Martínez Salamó Elisabeth