Una Bici-liquadora al pati!

El passat dimecres 15 de novembre, l’Institut de Tossa de Mar va començar una col·laboració especial amb  l’Oficina Jove de La Selva, del Consell Comarcal. En el marc d’aquesta col·laboració, l’Oficina Jove organitzarà un seguit d’activitats per amenitzar l’estona d’esbarjo dels nostres alumnes.

La primera d’aquestes activitats va ser “La Bici-liquadora”: es va instal·lar una bicicleta molt especial al pati de l’institut, i durant aquesta mitja hora de descans, els alumnes van poder fer l’activitat de liquar les fruites mentre anaven pedalant la bicicleta.

Amb aquest vídeo podreu fer-vos una idea de com va anar.

Va ser una estona entretinguda i molt didàctica que els alumnes van apreciar molt. Estem expectants per conèixer quines seran les properes activitats que ens portaran!