Premis als millors Treballs de Recerca 2017

Aquest ha estat l’onzè any en què es lliuren els guardons als alumnes de segon de batxillerat del nostre centre que han presentat els millors treballs de recerca. Enguany cal destacar dues novetats: per una banda, la Unió de Botiguers de Tossa s’ha afegit a l’Ajuntament i a l’AMPA de l’Institut i ha contribuït a la dotació dels premis; i, per altra banda, aquest any hem tingut tres alumnes premiats.

L’acte va començar amb un parlament de la nostra directora, Conxa Martínez, que va voler destacar especialment el bon nivell dels treballs que han presentat els alumnes aquest any. Aquest nivell dels treballs ha dificultat la tasca de triar els guanyadors i ha motivat que finalment i de manera excepcional hagin estat tres els alumnes premiats. En alguna ocasió s’havien arribat a donar dos premis i un accèssit, però en cap de les 10 edicions anteriors hi havia hagut tres treballs premiats. Aquests tres treballs van ser:

• La cuina de casa meva, de l’Alba Santané Nadal,
  • La pesca del solso. Un model de cogestió, de la Mar Rabassa Moré,
  • La programació de codi: imprescindible en el futur?, d’en Christian Martínez Sielmann.

Després del parlament inicial, els alumnes premiats van presentar els seus treballs. I, a continuació l’alcaldessa de Tossa, la senyora Gisela Saladich, va lliurar els premis i va fer un petit parlament per tancar l’acte en el qual va tornar a lloar el nivell dels treballs guardonats.

I des d’aquí ens hi afegim. Uns molt bons treballs! Felicitats!