PAU ’16

Un any més, els alumnes que han aprovat el curs de 2n de batxillerat, i que volen accedir a estudis universitaris, han passat pel tràngol de les proves d’accés a la universitat, les PAU.

Aquest any han estat 18 els representants del nostre centre en aquestes proves, i les han anar a fer a l’edifici II de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona.

Han estat tres dies intensos. De dormir poc i de passar molts nervis. Al final, però, com ha reconegut un dels nostres alumnes: “la selectivitat no era per tant…”

El dia 29 de juny sabrem com els han anat els resultats. Esperem que tots siguin molt positius.

Bona sort a tots!