Concurs THE FONIX 2017

thefonix2017El concurs THE FONIX posa a prova les competències de comprensió lectora i expressió escrita en llengua anglesa dels alumnes de primària i secundària de Catalunya per cursos. Es realitza en tres fases: la primera es fa en el mateix centre, i de cada curs se’n classifica un per a la següent fase; la segona fase és a nivell provincial i hi van participar els classificats de cada curs de tots els centres de la província de Girona.

El dissabte 25 de febrer els finalistes de cada curs del concurs van anar a fer la Prova de la Fase Territorial a Girona.

Els 5 alumnes del nostre centre que hi van participar van ser els següents:

1r d’ESO: Abril Soler

2n d’ESO: Frederic Guich

3r d’ESO: Raquel Roca

4t d’ESO: David Bartrès

1r de BAT: Aina Pujals

Les seves sensacions van ser bones. A veure si hi ha sort! Good luck!

concurs-fonix