Tossa Flor de Mar 2017

L’institut de Tossa de Mar ha participat a la primera edició de Tossa Flor de Mar, que té lloc del 29 d’abril al 7 de maig. El divendres 28 d’abril, un equip de professors i alguns alumnes de l’Aula d’Acollida vam anar a muntar-ho tot. De fet, aquests alumnes han viscut tot el procés de disseny i elaboració. Ha estat alhora una altra manera d’aprendre la llengua catalana: aprenent fent.

Vam disposar d’una molt bona ubicació a la Vila Vella:  la barca del Far, que ha estat la base de la nostra instal·lació artística.

La temàtica escollida ha estat la marina i, per això, vam construir una vela seguint el patró d’una paràbola hiperboloide amb cordill i vam crear flors a partir de musclos, petxines i taps de cava.

Estem contents tant del procés com del resultat. L’esforç i la dedicació han pagat la pena. La veritat és que fa molt goig!