Tancament de l’activitat extraescolar de Teatre

Durant tot aquest curs, els dimecres a la tarda un grup d’alumnes del nostre institut han participat a l’activitat extraescolar de teatre.

El grup el formen els alumnes: Anna Grau, Pol Ribas, Claudia Moreno, Ariadna Molina i Noelia Ferreres de 1r d’ESO; Anna Balmaña i Claudia Moriano de 2n d’ESO; Marta Fernández, Maria Àngels Díaz, Alba Costa i Yevheny Kharsayuk de 3r i Ramón Aymerich de 4t d’ESO.

Aquest grup de teatre, sota el nom de La Muralla, va concloure el curs amb la representació de l’obra El Casament dirigida per  Cristina Pozoalba en el comiat de 4t d’ESO, festa de fi de curs del nostre centre, el 21 de juny.

Uns dies abans, el 19 de maig, el nostre grup de teatre havia representat la mateixa obra en la XXIII Mostra de Teatre dels instituts de les comarques gironines, que es va celebrar al Teatre de Blanes. La representació va ser un èxit i va rebre llargs aplaudiments i nombroses felicitacions posteriors tant dels companys com dels professors dels altres instituts.

A continuació us deixem l’enregistrament d’aquesta representació: