Shakespeare Quiz

Aprenem coses sobre Shakespeare!

En motdibuixiu del 400 aniversari de la mort de Shakespeare el proper dia 21 de novembre, posem en marxa un concurs en anglès perquè els nostres alumnes coneguin millor aquest cèlebre escriptor britànic i practiquin també la llengua anglesa.

Els alumnes que vulguin participar hauran de respondre la pregunta que apareixerà cada dos dies als passadissos i al vestíbul de l’institut. Per fer-ho hauran d’ omplir la butlleta que trobaran a la zona “Shakespeare Quiz” (al costat de consergeria) i hauran de dipositar-la a la caixa habilitada per aquest ús.

20161117_115502

El concurs es distribueix en sis categories corresponents als quatre nivells d’ESO i al Batxillerat. Hi haurà un sol guanyador o guanyadora per categoria. El premi serà un val de 30€ per llibres i un punt més a la nota final del tercer trimestre a l’assignatura d’anglès.

El concurs finalitzarà el dia 16 de desembre i els guanyadors/es s’anunciaran abans de les vacances de Nadal.