Sant Jordi 2016

Tot i que aquest any el 23 d’abril ha caigut en dissabte, no vam perdre la tradició de fer un acte per celebrar Sant Jordi. Enguany aquest acte va tenir lloc el divendres 22 d’abril, a les 11h, i va consistir en un festival que cloïa tota una sèrie d’activitats que al llarg del segon trimestre s’han anat desenvolupant amb una gran participació per part dels nostres alumnes.

Els presentadors en aquesta ocasió van ser la Sandra Krause i en Marc Carrillo, alumnes de 2n de batxillerat.

L’acte va començar amb un sentit homenatge a l’Assumpta Taberner, professora del centre que tristament ens va deixar a principis de curs.

A continuació vam tenir el recital  “llengües del món”, en què un grup d’alumnes del centre van recitar poemes en les seves llengües maternes (neerlandès, alemany, italià, soninké, i xinès entre d’altres).

Tot seguit es va fer el lliurament de premis dels diferents concursos que s’han organitzat al centre: el concurs literari de poemes i relats, i el concurs dels enigmes.

Durant l’acte també es va fer entrega dels certificats d’assistència a les proves Cangur de matemàtiques, per als alumnes de 4rt d’ESO i Batxillerat que hi van participar.

A continuació us deixem una selecció de fotografies de l’acte.