IV Edició de la Cursa Institut de Tossa de Mar

S’apropa la Setmana Santa i això significa que torna la Cursa!

Aquesta activitat, organitzada pel Departament d’Educació Física i pels alumnes de 1r de batxillerat del nostre centre, es ve celebrant cada dos anys des de la seva primera edició l’any 2011. La zona esportiva municipal del Parc de Sa Riera tornarà a ser el centre de l’activitat, en la qual els alumnes de l’ESO correran la cursa dividits en quatre categories.

Aquest any la Cursa de l’Institut tindrà un caràcter savechildrensolidari, ja que s’afegeix a la XIII Edició de kilòmetres de Solidaritat que organitza l’ONG Save the Children.

Diferents escoles i instituts d’arreu participen en aquest esdeveniment esportiu, que es converteix en una demostració de solidaritat i compromís en la defensa dels drets de la infància per part de milers d’alumnes.

Amb la cursa, convertirem cada kilòmetre simbòlic del recorregut en una petita i voluntària aportació econòmica que es destinarà a un projecte d’accés a l’aigua potable per als nens i nenes menors de 5 anys,  en la regió d’Àfar, a Etiòpia, país molt afectat per una severa sequera.

A través de la participació i l’esport animem a tota la comunitat educativa a fer passes solidàries en la lluita contra la mortalitat infantil i en defensa de la salut i l’educació dels infants, per això els demanem de contribuir econòmicament amb un petit donatiu. Aquesta aportació es farà a la Consergeria de l’Institut a partir del 27 de març i fins el mateix dia de la cursa.