Proves Cangur

El dia 16 de març de 2017 va tenir lloc al poliesportiu de Lloret de Mar la 8a edició de les proves Cangur, que consisteixen en un repte matemàtic per a resoldre 30 problemes en una hora i quart, en tres categories que són el 4t ESO, 1er i 2n de Batxillerat.

El nostre institut participava amb 48 alumnes d’un total de 184 participants junt amb els Instituts Rocagrossa, Coll i Rodés, La Immaculada, i l’Institut Escola de Lloret.

Aprofitant l’estda a Lloret de Mar, després de les proves vàrem visitar el Museu del Mar, una antiga casa de família de comerciants de l’època colonial a Cuba, i vàrem gaudir d’un temps primaveral per poder passejar per la Vila.

Hem d’agrair la col·laboració de l’AMPA i dels Ajuntaments de Lloret i Tossa de Mar.