An interdisciplinary activity in English & Art

La penúltima setmana d’estudis d’aquest curs, els alumnes de 3r d’ESO han fet una activitat interdisciplinar d’anglès i visual i plàstica per equips, amb les professores Mia Gutierres i Marina Petrova .

Es tractava de veure la pel·lícula de Tim Barton “Alicia en el país de les Meravelles” en anglès amb subtítols en anglès i realitzar unes tasques relacionades.

Pel que fa a la part d’anglès, els alumnes havien de fer una Web Quest buscant informació sobre l’autor del llibre, qui va inspirar a Tim Barton, background i altra informació que ajuda als alumnes a entendre millor la pel·lícula. A més a més, havien de fer una entrevista al productor d’aquesta pel·lícula, Tim Barton, en anglès.

Pel que fa a la part de visual i plàstica, es va proposar als alumnes de fer un cartell anunciant una hipotètica arribada de Tim Barton a Tossa de Mar.

D’aquesta manera els alumnes van passar una estona entretinguda mentre treballaven les competències bàsiques.