Taller de l’Energia

Els alumnes de 2n d’ESO van fer una sortida a Girona per fer un recorregut pel casc antic de la ciutat i per participar en un taller sobre l’energia. Alguns d’aquests alumnes ens expliquen com van viure l’experiència.

Carlos Di Benedetto: “El dimecres 22 de febrer vam anar a Girona tot el grup de 2n. En arribar ens van dividir en dos grups: la classe A i la classe B. La classe A va anar a l’antic Call Jueu i nosaltres, el grup B van començar pel Caixa Fòrum a rebre un Taller sobre l’energia”

Julie Thuet: “Al taller vam observar i conèixer els tipus d’energia que utilitzem en el nostre dia a dia i com s’anava transformant”

Maria Muriel: “Van sortir molts voluntaris, per exemple una cosa que vam fer va ser observar com un balancí que li van posar una espelma  escalfava el metall i el balancí es movia sol. Després vam visitar el barri jueu, la catedral, on havíem de diferenciar l’estil romànic de l’estil gòtic i vam observar la gàrgola en un costat de la catedral que se li diu bruixa. Després vam anar al pont de ferro”

Alberto Gonzalez: “Va ser molt divertit i molt interessant”