Recollida de deixalles a Cadiretes

El passat 2 de novembre els alumnes de 2n d’ESO van pujar fins al Puig de ses Cadiretes. La sortida,organitzada des de l’àrea d’Educació Física, va ser una excursió pensada per gaudir de la natura i per conèixer i apreciar l’entorn proper.

D’altra banda, tots els alumnes van acordar fer un recull de les deixalles que anessin trobant pel camí. D’aquesta manera els alumnes van prendre consciència de l’impacte ambiental que provoca la deixadesa d’aquells que visiten el nostre entorn i no tenen cura dels residus que generen. I al mateix temps, els alumnes van contribuir a mantenir en bon estat l’entorn natural del poble.

Aquest va ser el fruit del seu treball:

img_20161102_141845