De Lloret a Tossa pel Camí de Ronda

El passat divendres 17 de febrer els alumnes de 1r de BAT i 3 professors vam anar de Lloret a Tossa a peu pel Camí de Ronda. Vam tenir molta sort perquè ens va fer un dia esplèndid i, com ja us podeu imaginar, vam poder gaudir d’unes vistes espectaculars. Vam passar per Cala Canyelles, vam esmorzar a Cala Morisca i vam travessar la Platja Santa Maria. Ens ho vam passar molt bé durant tota l’excursió encara que alguns trams van ser difícils i, de vegades, feia molta pujada. L’experiència, però, va valdre molt la pena. La veritat és que és un luxe ser tan a prop del mar!

Un alumne de 1r de BAT, l’Eric Martin, va fer un vídeo de l’excursió perquè pugueu comprovar que va ser genial.