Informació pel risc de nevades a Catalunya

Benvolgudes famílies,
D’acord amb les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya, continua la situació de risc per nevades. El consell assessor s’ha reunit a les 14 hores i ha determinat, entre d’altres, la suspensió del transport escolar per demà dia 28/02/2018 a tot Catalunya tot i que es demana no substituir el transport escolar per mobilitat particular – Els centres educatius romandran oberts en situació de no normalitat lectiva en previsió que, degut a les dificultats que puguin tenir, no puguin arribar ni professorat ni alumnes – Es recomana anul·lar activitats esportives i extraescolars a partir d’avui a la tarda.
En definitiva, el centre romandrà obert tot i que no es pot garantir l’activitat acadèmica normalitzada.
Gràcies i disculpin les molèsties.

La Direcció

I-59692_ACTUALITZACIO- – ACTIVAT_NEUCAT_201802271539