Diada de Sant Jordi 2018

Aquest 23 d’abril, com cada any, l’institut Torre Roja ha dedicat les seves activitats a la diada de Sant Jordi.

L’alumnat ha començat llegint en veu alta unes breus peces teatrals humorístiques extretes de l’obra “Escena y fiesta” de l’autora Núria Bellido .
A continuació, han tingut dues hores per confeccionar els seus dracs, individualment o per equips, amb el material que van dur de casa. Un jurat format per dos representants del professorat i dels pares i mares va concedir els premis als millors de cada classe.

Aquí teniu les fotos d’aquesta activitat: Fent els dracs

Després del pati, l’alumnat va poder participar a disset tallers diferents de caire cultural , artístic, esportiu i lúdic, com ara: dibuix artístic, química dels colors, relaxació, balls llatins, defensa personal, maquillatge de caracterització, cuina, hort urbà… animats per membres del professorat i l’alumnat del centre i per monitors que ens han ofert des del servei de Joventut de l’Ajuntament de Viladecans i des de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Finalment, l’equip directiu va fer entrega dels premis als guanyadors de les diverses modalitats dels concursos: narrativa, poesia / cal·ligrama, dibuix, pintura, fotografia, cartell del “Musical”, Assaig filosòfic i literari i fotografia matemàtica, als quals els podien presentar tots els membres de la comunitats escolar: alumnat, personal i mares i pares.

Trobareu les fotos a l’àlbum: Entrega de premis
Hi esteu convidats a participar per l’any vinent!

Llibre literari amb els premis 2018: http://apliense.xtec.cat/prestatgeria/a8031228_3179/llibre/