Concurs: Si eres original, eres de libro.

Els alumnes Adrián Carrascal i Pol Bazán de 2n d’ESO han participat en la 12ª edición del concurso Si eres original, eres de libro, del programa educatiu de CEDRO, la fi del qual es posar en valor del llibre, la creació i els drets d’autor en les aules, amb el treball Sectes a Catalunya en llengua anglesa.

Adjuntem diploma de reconeixement als alumnes així com a la coordinadora del projecte Anna Lou i els companys Àngel Jiménez i Carolina Madrid per l’esforç invertit en la realització del treball presentat.

Felicitats a Adrián i Pol.

DIPLOMA_EsDeLibro-2018 118