ENTRADES GRADUACIÓ 4t d’ESO (21 de juny de 2018 a les 19:00h)

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 21 de juny, tindrà lloc la tan esperada graduació de la promoció de 4t d’ESO.

La cerimònia tindrà lloc a l’Atrium i començarà a les 19 hores, tenint accés al recinte, les famílies a partir de les 18:40 hores.

El 18 i 19 de juny, en horari de 9:00 a 14:00 h, podran passar per secretaria per adquirir les entrades que necessiteu per acompanyar els nostres alumnes i compartir amb tots nosaltres aquest moment tan especial.

Facilitem també un horari de tarda, el 19 de juny de 15:00 a 16:30 hores, per aquelles famílies que no puguin venir en horari matinal.

Rebran una entrada familiar en la que constarà el nombre d’assistents a la graduació, tenint un cost de 4€/seient per pagar el preu que costa el lloguer de la sala. En cas que sigui necessari es facilitarà més d’una entrada familiar.

Les entrades les poden recollir els mateixos alumnes, si us plau, recordeu portar el diners exactes.

No oblideu portar l’entrada familiar a l’Atrium.