Els instituts fan xarxa amb el món empresarial

A Viladecans tenim, des del 1996, el que s’anomena la Xarxa Transició Escola-Treball (xarxa TET). En aquesta xarxa hi participen persones dels equips directius dels instituts de la ciutat i professionals del món educatiu, empresarial, joventut i serveis socials. L’objectiu d’aquesta xarxa és consolidar una col·laboració entre els instituts i els diferents serveis de la ciutat per tal que l’acompanyament als alumnes sobretot en el moment de finalitzar l’ESO pugui fer-se amb èxit.

Veieu l’enllaç on surt el nostre director Manel Merino.

Curtmetratges llengua castellana 4t d’ESO

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat aquest trimestre curtmetratges en l’assignatura de Llengua Castellana amb la professora Núria Ibar.

Us adjuntem els curtmetratges dels guanyadors. Moltes felicitats a tots!

Premi a la millor pel·lícula:

Premi del públic:

• CONSCIENCIA (Carlos Ruiz, Víctor Real, Amy Manrique, Rosa López, Eva Gómez i Rocío Antón).

Premis a la millor direcció:

Premi TARKOVSKY:

Premis SPIELBERG:

Visita del SEM als alumnes d’APD

El passat divendres 27 d’Abril, 7 professionals del SEM ens van visitar, realitzant diversos tallers dirigits als alumnes de primer i segon del cicle d’atenció a les persones amb dependència.

Els alumnes, a més d’aprendre que és i com funciona el SEM, van aprendre a fer maniobres de desobstrucció de la via aèria, la posició lateral de seguretat i van practicar l’algoritme d’RCP amb DEA. A més els alumnes van poder veure l’equipament d’una ambulància de suport vital avançat.

Diada de Sant Jordi 2018

Aquest 23 d’abril, com cada any, l’institut Torre Roja ha dedicat les seves activitats a la diada de Sant Jordi.

L’alumnat ha començat llegint en veu alta unes breus peces teatrals humorístiques extretes de l’obra “Escena y fiesta” de l’autora Núria Bellido .
A continuació, han tingut dues hores per confeccionar els seus dracs, individualment o per equips, amb el material que van dur de casa. Un jurat format per dos representants del professorat i dels pares i mares va concedir els premis als millors de cada classe.

Aquí teniu les fotos d’aquesta activitat: Fent els dracs

Després del pati, l’alumnat va poder participar a disset tallers diferents de caire cultural , artístic, esportiu i lúdic, com ara: dibuix artístic, química dels colors, relaxació, balls llatins, defensa personal, maquillatge de caracterització, cuina, hort urbà… animats per membres del professorat i l’alumnat del centre i per monitors que ens han ofert des del servei de Joventut de l’Ajuntament de Viladecans i des de l’Àrea de Medi Ambient i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya.

Finalment, l’equip directiu va fer entrega dels premis als guanyadors de les diverses modalitats dels concursos: narrativa, poesia / cal·ligrama, dibuix, pintura, fotografia, cartell del “Musical”, Assaig filosòfic i literari i fotografia matemàtica, als quals els podien presentar tots els membres de la comunitats escolar: alumnat, personal i mares i pares.

Trobareu les fotos a l’àlbum: Entrega de premis
Hi esteu convidats a participar per l’any vinent!

Llibre literari amb els premis 2018: http://apliense.xtec.cat/prestatgeria/a8031228_3179/llibre/