Visita a DESIGUAL del Grau d’Activitats Comercials

El passat dijous 19 d’abril, els alumnes del Grau d’activitats comercials van visitar la plataforma logística del Desigual a Viladecans. Els alumnes van poder veure i aprendre com es recepcionen les mercaderies, com s’emmagatzemen i com es preparen les comandes en una de les plataformes logístiques més modernes i avançades del país.

SANT JORDI 2018

SANT JORDI MÉS ENLLÀ DE LA FESTA DEL LLIBRE I LA ROSA

Tothom, a l’institut Torre Roja, ha estat convidat a participar, segons els seus interessos i motivacions, a la Diada de Sant Jordi 2018.

L’institut és un espai privilegiat per compartir i gaudir amb tota la comunitat educativa d’una de les festes més importants de Catalunya.

Sant Jordi s’inicia cap al segle XV amb la tradició de regalar roses. No serà fins la dècada de 1930 quan s’afegeix el costum de regalar un llibre als nois.

Actualment, Sant Jordi és la diada de la cultura, de les tradicions, de la comunicació -com a forma d’expressió- i de l’amor. Aquests quatre eixos vertebradors s’interelacionen dins les famílies, les escoles, els pobles i les ciutats d’arreu de Catalunya.

Així el Sant Jordi’18 és una forma d’expressió de la cultura (més enllà dels llibres i les roses) que estableix llaços de comunicació amb qualsevol forma d’amor. Un amor que ja no és únicament de parella… Ara, parlem d’amor a una persona on no importa el seu gènere, la seva llengua, la seva nacionalitat, les seves creences, la seva ideologia política… o d’un amor a la natura, a la família, als amics i amigues, a la música, a la dansa, a les arts plàstiques, a l’esport, al lloc on vius, a la professió, etc.

Com veieu Sant Jordi és una mostra més del procés inclusiu d’un poble.

Gaudiu de Sant Jordi (Amor, Cultura, Tradicions i Comunicaciótots els dies de l’any.

Sigueu feliços i bona Diada de Sant Jordi 2018!

Resultats Proves Cangur 2018

Els millors resultats (dins del primer 5% del total de participants) a les Proves Cangur 2018 han sigut dels alumnes:

1r ESO: Lucía Álvarez.

2n ESO: Ariadna Baena, Marcos Sánchez, Joan Berenguer i Andrea Gil.

3r ESO: Daniel García.

4t ESO: Albert Amaro.

1r Batxillerat: Marcos Aguilera.

Moltes felicitats a tots!!!

PREINSCRIPCIÓ ESO – Documentació i horaris per la preinscripció

Benvolgudes famílies,                                                                                                                                                    adjuntem el formulari de preinscripció i la documentació que han de portar per la preinscripció dels alumnes de l’ESO.                documentacio a presentar                                                                                                                                  FULL DE PREINSCRIPCIO EN BLANC

Adjuntem també l’horari de secretaria pels dies de preinscripció.      HORARI SECRETARIA PREINSCRIPCIO

Viatge de Francès a Narbona i Carcassonne

Els dies 5 i 6 d’abril els alumnes de Francès de 2n, 3er i 4rt d’ESO han pogut visitar les ciutats històriques de Narbona i Carcassonne, a la regió d’Occitània, al sud de França.                                                                                                                 A Narbona ens hem allotjat a la residència CIS Narbonne, just al darrera de la Catedral, i hem visitat el casc antic amb restes romanes, monuments medievals i el fort caràcter propi de la regió.
                                                                                                                                     El segon dia ens hem desplaçat a Carcassonne per fer una visita guiada de la Cité, la ciutadella medieval. Després hem baixat a la Bastide, amb temps lliure per veure els seus carrers comercials i arribar fins al Canal du Midi, abans de tornar a Viladecans.                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Us deixem un recull fotogràfic del viatge                     https://photos.app.goo.gl/KyizFe7dPOqNqUxs1