Documentació matricula ESO i horari secretaria

Documentació matrícula ESO:

Horaris de secretaria:

21al 27 juny, matrícula 1r ESO: 9 a 14h.

4 al 11 juliol, matrícula Batx, FP mig i superior: 9 a 14h.

16 al 23 juliol, matrícula CAS (16 al 20) i PFI (18 al 23): 9 a 13:30h.

La resta de dies de l’estiu secretaria obrirà al públic de 9 a 13h.

Concurs: Si eres original, eres de libro.

Els alumnes Adrián Carrascal i Pol Bazán de 2n d’ESO han participat en la 12ª edición del concurso Si eres original, eres de libro, del programa educatiu de CEDRO, la fi del qual es posar en valor del llibre, la creació i els drets d’autor en les aules, amb el treball Sectes a Catalunya en llengua anglesa.

Adjuntem diploma de reconeixement als alumnes així com a la coordinadora del projecte Anna Lou i els companys Àngel Jiménez i Carolina Madrid per l’esforç invertit en la realització del treball presentat.

Felicitats a Adrián i Pol.

DIPLOMA_EsDeLibro-2018 118

ENTRADES GRADUACIÓ 4t d’ESO (21 de juny de 2018 a les 19:00h)

Benvolgudes famílies,

El proper dijous 21 de juny, tindrà lloc la tan esperada graduació de la promoció de 4t d’ESO.

La cerimònia tindrà lloc a l’Atrium i començarà a les 19 hores, tenint accés al recinte, les famílies a partir de les 18:40 hores.

El 18 i 19 de juny, en horari de 9:00 a 14:00 h, podran passar per secretaria per adquirir les entrades que necessiteu per acompanyar els nostres alumnes i compartir amb tots nosaltres aquest moment tan especial.

Facilitem també un horari de tarda, el 19 de juny de 15:00 a 16:30 hores, per aquelles famílies que no puguin venir en horari matinal.

Rebran una entrada familiar en la que constarà el nombre d’assistents a la graduació, tenint un cost de 4€/seient per pagar el preu que costa el lloguer de la sala. En cas que sigui necessari es facilitarà més d’una entrada familiar.

Les entrades les poden recollir els mateixos alumnes, si us plau, recordeu portar el diners exactes.

No oblideu portar l’entrada familiar a l’Atrium.

Viatge 4t

Els alumnes de 4t d’ESO ja estan instal·lats. Deixem una imatge que ens han enviat. S’anirà actualitzant la informació .

Viatge Mallorca

Des de la direcció del centre es vol recordar a les famílies que l’Institut no té res a veure en el viatge organitzat a Mallorca per final de curs.