Stat Wars, el despertar de les dades!

L’Estadística és una disciplina científica molt utilitzada en tots els àmbits del coneixement, però molt poc coneguda i estimada entre els estudiants i la societat en general. Per això el professorat de matemàtiques del Torrent ha volgut que l’alumnat de 4t de l’ESO participi en aquesta activitat en format xerrada-concurs que s’ha dut a terme a la UAB.

Volem acostar la ciència a l’alumnat d’una forma amena i propera, per això és important portar l’estadística fora de l’aula, perquè volem aconseguir que els i les joves estudiants siguin conscients que vivim en un Món ple de Dades.