Inmersió lingüística a Irlanda

irlandL’institut Torrent de les Bruixes vol oferir a l’alumnat de batxillerat l’oportunitat d’aprofundir en el coneixement de la llengua anglesa oferint-los un curs d’immersió lingüística a Irlanda, per potenciar la destresa oral i comunicativa de l’alumnat. Alhora l’estada d’immersió vol ser també un espai de relació entre companys i professorat i una oportunitat de conèixer la cultura d’un altre país.

Aquest any hem decidit fer el viatge durant els 12 i 19 de març de 2017 per poder gaudir de la diada de Sant Patrick. L’alumnat s’allotjarà en famílies i assistirà a una acadèmia per treballar la llengua . Durant el temps lliure, alumnat i professorat de l’Institut aprofitaran per fer una mica de turisme i conèixer la ciutat de Dublín, a més a més de les  activitats organitzades per l’acadèmia

El preu estimat de l’activitat és de 600€.

Si hi esteu interessats  , us demanem  una bestreta de 50€  mitjançant un ingrés al següent numero de compte de La Caixa per començar a tramitar els bitllets d’ avió, abans del divendres dia 28 d’octubre de 2016.

CONCEPTE: Feu constar el nom de l’alumne

Atentament,

Departament de Llengües Estrangeres