Estada al Memorial de Buchenwald

Des del 2007, a Santa Coloma de Gramenet, es desenvolupa el Programa “Joves i Cooperació”, un programa de sensibilització que promou la implicació del jovent en projectes de cooperació, de promoció dels drets humans i de cultura de pau. D’acord amb aquest plantejament s’ofereixen activitats als instituts entre les quals destaca l’Estada al Memorial de Buchenwald, projecte que compta amb la col·laboració dels instituts de Santa Coloma de Gramenet (va dirigit a l’alumnat de 1r de batxillerat) i de l’Amical de Mauthausen.

Aquest divendres 29 de juny, a les 17 h, a l’Espai per la Pau que es troba en el CRJ Mas Fonollar, ha tingut lloc la trobada dels responsables del Projecte Buchenwald de l’Ajuntament amb tot l’alumnat preseleccionat pels instituts de Santa Coloma.

Del Torrent s’ha seleccionat la Laura Jiménez, la Laia Llabré i la Irenia López. Totes tres van assistir a la reunió amb l’acompanyament de la coordinadora pedagògica, la Mercè García, que ha participat en l’Estada a Buchenwald aquest curs 2017-18.