Eleccions Consell Escolar

vitrinae_consell_escolar_eleccions_2016

Aquest mes comença el procés de renovació dels membres del consell escolar.

Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys. Les eleccions per a la renovació de membres del consell escolar, les convoca la directora del centre.

Fins l’11 de novembre, els censos electorals estan exposats en el tauler d’anuncis i les possibles reclamacions s’han de presentar entre el 9 i l’11 de novembre.

Les candidatures s’han de presentar abans del 18 de novembre i es publicaran el 22. Aquí teniu el model per presentar la candidatura.

Les meses electorals es contituiran el 16 de novembre.

Aquest curs es renovaran 6 professors (3 per un període de 4 anys i 3 per un període de 2 anys), 2 representatns dels pares, mares i tutors legals i 1 representant del PAS.

Les votacions es faran el 28 de novembre i l’1 de desembre. Els pares i mares podran exercir el dret de vot l’1 de desembre a partir de les 12.00h.