Alumnes de Primer fan un programa de ràdio

En el marc del Pla Educatiu d’Entorn, organitzat per la regidoria d’ensenyament de l’Ajuntament de Torredembarra, els nois i noies de 1r d’ESO A van elaborar un magazine radiofònic.
Els alumnes van participar en totes les fases del procés: van escriure el guió, es van repartir les intervencions (presentadors, entrevistadors i entrevistats, tema musical, espai d’opinió, acudits, lectura de poemes en diverses llengües…) i, finalment, van enregistrar el programa amb l’equip de ràdio de l’aula 403.
Per realitzar el programa, van comptar amb la col.laboració del conegut periodista Alexander Hernández. Primer els va fer una xerrada sobre educació de la veu, entonació, com parlar a la ràdio… i després va ajudar en tot el procés d’enregistrament i muntatge final. Des del centre agraïm a l’Alexander i a la Montse González -tècnica del PEE​​​​- la seva col.laboració.
Us adjuntem l’enllaç al magazine i esperem que us agradi.