Recollida selectiva de piles

Hem encetat la recollida selectiva de piles usades entre l’alumnat del nostre institut. Les piles són un residu molt contaminant ja que contenen metalls pesants, que poden anar a parar al medi aquàtic i introduir-se en la cadena alimentària, contaminant també els peixos que ens serveixen d’aliment. És per això que és tan important recollir selectivament aquest residu en els contenidors corresponents, i reciclar-lo. Per això hem engegat una campanya de recollida selectiva de piles a les diferents classes, en forma de concurs. La classe que reculli més quantitat de piles serà la guanyadora.

Amb l’alumnat de 2n d’ESO, a més, hem treballat el tema del reciclatge. Aquests són alguns dels treballs elaborats: