“No passis de roda a roda”

El passat 27 de novembre, i per segon any consecutiu, els alumnes de 4t d’ESO van participar al programa “No passis de roda a roda” amb la Federació Mestral, on van poder conèixer de ben a prop el Baskin, un Esport Unificat on juguen persones amb i sense discapacitat.

D’aquesta manera van poder complementar el treball d’Esport Adaptat realitzat a classe, i van poder conèixer un esportista amb disminució (Eric) i un altre amb discapacitat física (Xavi), que van compartir les seves experiències amb els alumnes.

A més, el grup 4t ESO C va participar en el rodatge d’un reportatge que el programa “España directo” de TVE va realitzar sobre l’activitat