Hyperloop al Col·legi d’Enginyers Industrials

Jaume Guasch, alumne de 2n BATX A, amb el seu Hyperloop, ha superat la primera etapa del Premi per a Treballs de Recerca del Col·legi d’Enginyers de Catalunya de la demarcació de Tarragona.

El dia 7 de març va fer la defensa del seu treball davant del jurat del Col·legi d’Enginyers i de la resta dels 10 finalistes. Si supera aquesta segona etapa, competirà entre els tres millors treballs presentats.

Ha estat seleccionat pel jurat del premi, juntament amb altres 9 alumnes, entre un total de 40 treballs de recerca de 2n de batxillerat presentats per l’alumnat que participa en el “Talent Jove”,  unes activitats organitzades per la URV per a alumnat de Batxillerat de la província que és excel·lent en els seus coneixements i capacitats.