Els alumnes del PIM fan exposicions el dia 8 de Març

Els alumnes dels grups PIM, han treballat amb grup durant una setmana sobre  el paper de la dona en la nostra societat,  per  tal de reflexionar sobre un tema que ens preocupa a tots.

Els alumnes de primer han treballat el dia 8 de Març per reflexionar i analitzar les mancances de la nostra societat en qüestió de gènere. Les conclusions dels alumnes en les seves exposicions són: treballar per la denúncia i reclam per una societat igualitària i que la dona tingui un paper igual d’important en el dia a dia que l’home. A més, demanen que  es parli de la igualtat de gèneres cada dia, ja  que el més important, és que la igualtat, sigui una realitat.