VISITA EXPOSICIÓ PERMUTACIONS D’ANNA TARATIEL SALA MUNCUNILL

Alumnes de 1r de batx. d’arts plàstiques visiten l’exposició #permutacions d’Anna Taratiel a la Sala Muncunill

El dimarts 21 de febrer, vam veure i participar de l’exposició de l’artista terrassenca Anna Taratiel (1982). L’obra que presenta es divideix en quatre nivells diferenciats.

El mur TOTHOM està pensat per a la participació activa del públic. Es tracta d’un conjunt de 18 peces que tenen un sistema magnètic per que els participants puguin enganxar-les en la posició que desitgin.

En Joan Carles Estudillo, responsable dels tallers per a estudiants, va proposar-nos fer grups de tres alumnes i generar col·laborativament una nova configuració, formant un mural.

En acabar, a la sala hi ha instal·lada una càmera que permet fotografiar i publicar a la web de l’exposició les noves composicions.

Dels altres àmbits de la sala, una de les parets (NOSALTRES), presenta les mateixes característiques que l’anterior, amb la diferència que un grup d’artistes convidats, crea una nova composició cada setmana.

El tercer mural, anomenat AUTÒMAT, és una projecció generada per un programa informàtic que presenta les quasi infinites possibilitats compositives amb les mateixes 18 peces.

El quart nivell (MOSTREIG), és una selecció d’ensamblatges de l’autora de format més petit.

Anna Taratiel es va iniciar en l’activitat artística des del món del grafiti amb el nom d’OVNI. Després va estudiar disseny gràfic a l’Escola d’Art i Disseny de Terrassa, i arts murals a l’Escola Llotja de Barcelona.

L’estada a Holanda, ha marcat els trets formals del seu treball, caracteritzat per l’abstracció geomètrica, la meticulositat i la vivesa del color.

img_20170221_101739_opt img_20170221_101246_opt img_20170221_100928-1_opt image