La màgia i l’alegria de la nostra alumna Laura Calls ens entusiasmen

El diari EL PERIÓDICO ahir ens va sorprendre amb una  agradable i entusiasta notícia. Volem compartir amb tots vosaltres la nostra gran alegria quan vam veure el somriure de la nostra estimada alumna Laura Calls. La màgia i el poder que transmet un objecte, la força moral de persones que ens demostren la seva fortalesa, el poder de la lluita, l’ànim per seguir endavant. Laura, t’estimem.
T’esperem aviat. Podeu llegir l’article en aquest enllaç: EL PERIÓDICO
(Evaristo)

1. Helena Gallart

Gràcies per la noticia. La teva força,Laura ens empeny i ens enamora la teva valentia i força. Et volem veure aviat a l’Institut Laura!! Una abraçada