Els projectes presentats per l’alumnat al programa educatiu IRTCA.

El passat divendres es va celebrar al espai Cosmocaixa la fira final de projectes del programa educatiu IRTCA.

Més de 115 centres d’arreu de Catalunya hi van participar exposant un total de 450 projectes relacionats amb Arduino.

Després d’un mes intens per a la realització del projecte a les aules, finalment va arribar el moment d’exposar-ho a la fira. Un total de 1800 alumnes ,repartits en grups,  van tenir l’oportunitat d’explicar a tots els assistents el funcionament de cadascun dels projectes.

El nostre institut va ser-hi representat per un grup de 18 alumnes de 4tESO tutelats pel professor Fernando Hernández.

Els projectes presentats per l’alumnat de 4t del nostre institut van ser els seguents:

• Poke Strike: PokeStrike és un joc per parelles que consisteix en fer caure els personatges del teu contrincant.
  • Smart City Light: Gestió de l’enllumenat públic de forma automatitzada.
  • T’hi atreveixes?: Joc de taula controlat via Arduino.
  • Carduino: Cotxe controlat per App amb sostre solar i control de velocitat.
  • Lightback: Motxilla intel.ligent amb sensors de temperatura i llum i massatge.

foto arduino

foto arduino 2

1. Anna

Hola, estava avuí comentant la noticia amb el meu fill i volia saber si aquest són els únics projectes que es consideren com a representants de l’institut donat que hi havia altres que no es mostren ni s’anomenen.