El proper divendres 18 de maig es representarà el musical “El Rei”.

A les famílies del centre

Aquest curs celebrem el desè aniversari del batxillerat escènic-musical. Som l’únic centre educatiu de Terrassa que l’ofereix. Durant aquests anys s’ha fet un gran treball al centre, gràcies a la implicació del professorat i de l’alumnat que l’ha triat. A més, destaquem la col·laboració amb el Conservatori de Terrassa, l’Institut del Teatre, el Cicle formatiu de grau mitjà “Estètica i Bellesa” (Departament d’Imatge Personal) de l’institut Terrassa, l’Ajuntament de Terrassa, el Teatre Principal i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

El proper divendres 18 de maig es representarà el musical “El Rei”, inspirat en l’obra “El Rei Lleó” L’alumnat del centre assistirà en diferents sessions durant el matí. Això implicarà modificacions horàries dins l’horari habitual de classes. Es faran algunes sessions de classe al matí. La tarda segueix l’horari habitual.

Les famílies i persones conegudes que vulgueu assistir a la representació del musical podeu fer-ho a la sessió de les 19 hores. Per entrar s’ha de fer una aportació de 5 euros. Amb aquests diners paguem una part de les despeses dels materials utilitzats.

Qui vulgui anar-hi, pot passar només per Consergeria del nostre institut, en l’horari escolar habitual de matí i tarda. Al Teatre Principal NO hi ha aquest servei per accedir a la sala. Agraïm que els diners per pagar siguin exactes. L’accés és limitat al nombre de persones de l’aforament.

Per a la sessió de les 21 hores l’accés ja està exhaurit.

Adjuntem cartell de l’obra i un document que contextualitza aquesta celebració.

Gràcies per les vostres atencions i col·laboració.

Cordialment

Evaristo González Prieto