COMUNICAT A LES FAMÍLIES DEL CENTRE RESPECTE DE LA VAGA DE 8 DE MARÇ DE 2018

A les famílies del centre

1.Vaga de l’alumnat a partir de tercer d’ESO el proper dijous 8 de març durant tota la jornada lectiva

Està previst que la representació d’alumnes al Consell Escolar s’afegeixi a la convocatòria de vaga del Sindicat d’Estudiants ( http://www.sindicatdestudiants.net), amb motiu de les reivindicacions estatals i internacionals que es faran en el 8 de març,  Dia de la Dona.

Quant l’alumnat de primer i segon d’ESO, la normativa del Departament d’Ensenyament no contempla  que es puguin afegir a les vagues. Un altre tema són les possibles decisions de cada família davant mobilitzacions com la del proper dijous, les quals han d’estar justificades per escrit a les tutories.

L’alumnat de tercer i quart d’ESO portarà a casa  un full per autoritzar que pugui o no afegir-se a la vaga. L’ha de retornar a la tutora o tutor omplert i signat.

L’institut estarà obert durant l’horari lectiu. S’atendrà l’alumnat que vingui, amb el professorat que no s’afegeixi a la vaga.

1. Assemblea de mares i pares a l’institut

La presidenta de l’AMPA us convoca a una assemblea el proper dimecres 14 de març a les 19:30 hores a l’institut.

Cordialment

Evaristo González Prieto